Το Club4U στέλνει SMS;
Όχι. Ο χρήστης της εφαρμογής λαμβάνει μόνο ειδοποιήσεις και ενημερώσεις στην εφαρμογή για κινητές συσκευές.
Το Club4U στέλνει E-mails;
Όχι. Μόνο ειδοποιήσεις και ενημερώσεις σε κινητές συσκευές.
Πόσες ενημερώσεις μπορώ να στέλνω;
Η ομάδα του Club4U θα σας συμβουλεύσει για την ορθή χρήση της πλατφόρμας, ανάλογα με τις απαιτήσεις σας για προβολή.
Τί μπορεί να περιέχει η ενημέρωση;
Σε αντίθεση με τα «φτωχά» SMS κειμένου, οι ενημερώσεις που στέλνετε είναι content rich και μπορούν να περιέχουν κείμενο, φωτογραφίες, βίντεο, κλπ. Επιπλέον μπορούν να αποστέλλονται pdf αρχεία.
Τα περισσότερα κινητά δεν λαμβάνουν MMS, λόγω των χρεώσεων που συνεπάγονται. Τα κινητά θα χρεώνονται όταν λαμβάνουν τα μηνύματά μου μέσω του Club4U;
Οι ειδοποιήσεις και τα μηνύματα μέσω της πλατφόρμας του Club4U, δεν είναι MMS και κατά συνέπεια δεν έχουν καμία χρέωση για τους αποδέκτες. Η χρήση δεδομένων πιθανόν να συνεπάγεται χρεώσεις για τα κινητά.
Δημοσιεύω τα νέα της εταιρείας μου στα κοινωνικά δίκτυα δωρεάν. Γιατί να χρησιμοποιήσω την πλατφόρμα του Club4U;
Δημοσιεύοντας στα κοινωνικά δίκτυα δωρεάν, δεν μπορείτε να είστε ποτέ σίγουροι πόσοι και αν είδαν την δημοσίευση. Τις περισσότερες φορές, σημαντικές δημοσιεύσεις χάνονται μέσα στην πληθώρα της πληροφόρησης στα κοινωνικά δίκτυα.
Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες του Club4U, είστε σίγουρος ότι οι χρήστες της εφαρμογής έχουν λάβει την ειδοποίηση για τις δραστηριότητες της εταιρείας σας.
Η ανταπόκριση των δημοσιεύσεών μου από τα κοινωνικά δίκτυα είναι μεγάλη. Γιατί να χρησιμοποιήσω την πλατφόρμα του Club4U;
Τα πολλά "Like" είναι ευπρόσδεκτα, σε καμία όμως περίπτωση δεν μπορούν να θεωρηθούν βάσιμο στατιστικό στοιχείο, αφού το κοινό των social media δεν μπορεί να ταξινομηθεί σε συγκεκριμένο target group που στοχεύει η επιχείρησή σας. Αντίθετα, όσοι επιλέγουν να ενημερώνονται από εσάς μέσω του Club4U, ενδιαφέρονται πραγματικά για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας
Πώς θα προωθήσω το mobile application της εταιρείας μου;
Η ομάδα του Club4U θα σας προτείνει τρόπους για γνωστοποίηση και προώθηση του δικού σας mobile application, όπως πχ. ανακοινώσεις στα social media, διαγωνισμοί μέσω του mobile application, κλπ.
Για ποιό λόγο οι χρήστες θα κατεβάσουν το mobile application της εταιρείας μου;
Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες του Club4U παρέχετε άμεση ενημέρωση ειδήσεων, προσκλήσεων, εκπτώσεων και προσφορών προϊόντων, μερικά απο τα οποία μπορούν διαθέσιμα μόνον μέσω της εφαρμογής. Με αυτό τον τρόπο δημιουργείτε πιστό πελατολόγιο.
Μπορώ να στείλω μήνυμα σε συγκεκριμένο αποδέκτη/ες;
Ναι. Με τη δυνατότητα προσωποποιημένων μηνυμάτων μπορείτε να στέλνετε συγκεκριμένα μηνύματα σε συγκεκριμένους αποδέκτεςς ή ομάδες αποδεκτών.
Από την εμπειρία μου με αποστολή ενημερωτικών e-mails (newsletters) απαιτείται αρκετός χρόνος λόγω των περιορισμών των servers.
Συμβαίνει το ίδιο με την πλατφόρμα του Club4U;
Όχι. Η κάθε ειδοποίηση πηγαίνει με 1 κλικ ταυτόχρονα (multicasting) σε όλους τους χρήστες, σε όποιοδήποτε σημείο του κόσμου κι αν βρίσκονται.
Πολλά ενημερωτικά emails δεν τα βλέπουν οι αποδέκτες γιατί χαρακτηρίζονται spam.
Ισχύει το ίδιο με τις ενημερώσεις μέσω της πλατφόρμας Club4U;
Όχι. Ο κάθε χρήστης του mobile application έχει επιλέξει ο ίδιος να ενημερώνεται, οπότε σε καμία περίπτωση δεν μπορούν τα μηνύματά σας να χαρακτηριστούν spam.
Πού υπερτερεί η ενημέρωση μέσω του Club4U έναντι των e-mails;
Η ενημέρωση μέσω της πλατφόρμας Club4U και της δικής σας customized mobile application, δεν εξαρτάται από το πόσο συχνά χρησιμοποιούν οι χρήστες τους λογαριασμούς e-mails τους. Οι ειδοποιήσεις των μηνυμάτων σας ξεπερνούν τα προβλήματα χωρητικότητας των mail servers, χαρακτηρισμού spam, κλπ και φτάνουν άμεσα στους παραλήπτες τους.
end faq